Nog een paar nachtjes slapen! - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Roxan Verduyn - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen! - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Roxan Verduyn - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Roxan

17 Augustus 2014 | Nederland, De Lier

Hier is die dan, mijn eerste blog vanuit Nederland en tegelijkertijd mijn laatste voor mijn vertrek! Komende dinsdag is het zover, dan zal ik voor vier maandjes in Finland gaan bivakkeren. Alvast de weersvoorspellingen gecheckt en er valt alleen maar regen als ik aankom, ze willen me er vast niet hebben.

Allereerst wil ik nog even zeggen dat ik nog steeds aan het nagenieten ben van afgelopen vrijdag de surpriseparty die John had georganiseerd. Wat een geweldige vrienden, vriendinnen en familie heb ik toch! Iedereen die zoveel voor mij verborgen moest houden en ik die gewoon niks doorhad. Ik heb van de surprise genoten en zal er zeker nog heel lang van nagenieten!

Morgen zal mijn laatste dagje in Nederland zijn welke bestaat uit laatste dingen in de koffer gooien, koffer wegen, trolley vullen, trolley wegen, kleren uitzoeken om aan te doen en een dosis goede stress! In de avond de laatste keer voor vertrek nog even een lekker prakkie van moeders naar binnen werken om vervolgens vier maanden voor mezelf te zorgen.

Nu even praktische informatieee. Dinsdag rond een uurtje of 9 smorgens vertrekken met mn vader en John richting schiphol. Om 12:00 vlieg ik de lucht in om vervolgens 3 uurtjes de tijd te hebben om muziekjes te luisteren en het boekje door te lezen die ik gekregen heb! Om 15:00 uur zal ik landen op Helsinki airport om vervolgens met de bus door te reizen naar Helsinki citycenter. In Helsinki centrum zal ik vervolgens om half 7 savonds op de trein stappen. Rond half 10 savonds kom ik aan in Jyvaskyla trainstation, waar ik opgehaald wordt door mijn tutor. Deze tutor zal mij naar mijn appartement toe brengen.

Voor diegene die mij nog een kaartje willen sturen, mijn adres is:
Roninmäentie 6M RM06
40500 Jyväskylä
Finland

Via deze blog zal ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn belevenissen hier, zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten!

Kusjes vanuit De Lier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxan

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 10670

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 23 December 2014

Studeren in Jyväskylä

Landen bezocht: